لوگوی دکتر انتظاری دکتر عباس انتظاری پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری
نوبت اینترنتی ۰۲۱ - ۲۲۷۰ ۴۰۷۶

مشاوره

۹۷ نفر مشاهده کردند ۵ سال پیش
پرسش بیمار

سلام و وقت بخیر\r\nمن شنبه از طریق واتساپ در مورد لکه های قرمز رنگی که روی پوستم ایجاد شده باهاتون صحبت کردم که گفتم استرازنکا زدم پانزده مرداد، دکتر فرمودین نصف سیتریزن مصرف کنم، متاسفانه بدتره اوضاعم، لکه ها بیشتر شدند، همه جای بدنم رو دارند درگیر میکنن، اولش از ارنجها و زانو ها شروع شد الان دست و پاهام و حتی روی پلکم هم متورم شده، خیلی نگرانم دکتر

پاسخ پزشک دکتر عباس انتظاری پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری

سلام جانم

احتمالا این حالت ناشی از عوارض واکسن باشد 

بهتره در اولین فرصت برای ارزیابی دقیقتر به یکی از بیمارستان ها مراجعه شود

احتمالا نیاز به تزریق آمپول کورتیکواستروئید باشد

علی الحساب دوز ستریزین را به یک عدد افزایش بده

موفق

این پاسخ برایتان مفید بود؟

راه‌های ارتباط با مطب

۶ راه، هر کدام که راحت‌ترید

تلفن مطب ۰۲۱ - ۲۲۷۰ ۴۰۷۶
تماس با مطب شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه · ساعت ۱۵ تا ۱۷
نوبت‌دهی آنلاین رزرو وقت ویزیت حضوری پیام در واتساپ سؤالتان را بنویسید، پاسخ بگیرید مشاوره‌ی ناشناس و محرمانه ثبت و پرداخت آنلاین، بدون نیاز به مراجعه ویزیت مجازی با واتساپ تصویری یا صوتی؛ ثبت و پرداخت آنلاین پرسش از دکتر سؤالتان را بنویسید، پاسخ را پیامک می‌کنیم
دکتر عباس انتظاری
تماس با مطب شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه · ساعت ۱۵ تا ۱۷