لوگوی دکتر انتظاری دکتر عباس انتظاری پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری
نوبت اینترنتی ۰۲۱ - ۲۲۷۰ ۴۰۷۶

تبخال تناسلی

۶۸ نفر مشاهده کردند ۵ سال پیش
پرسش بیمار

سلام حدود چهار ماه پیش چند دونه قرص ویاگرای جنسی آقایان رو اشتباها استفاده کردم ، بعد از چند روز یک دونه در لبه های بزرگ لابیا زد ، بعد از یک ماه دونا ها بیشتر شد . رنگ دونه ها متفاوت هست از آبی ، بنفش ، ارغوانی ، یا قرمز و ... هر چی که بگذره رنگ دونه تیره تر میشه و قبل خشک شدن آبی خیلی تیره میشه و خشک میشه . \r\nدونه ها کلملا مثل حباب براق هستند و انگار داخلش رنگ هست تا وقتی. خشک شوند \r\nهیچ علائمی مثل ترشح نامربوط یا کمتر و بیشتر از حد معمول ، خارش ، بوی بد و .... ندارم به جز تکرر ادرار بسیار بسیار زیاد . \r\nلطفا بفرمایید دانه ها چی هست .

پاسخ پزشک دکتر عباس انتظاری پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری

سلام جانم

با توجه به عکس ارسالی آنژیوکراتوم آلت مطرح است که معمولا خطری نداشته و  نیاز به درمان ندارد ولی در صورتی که از نظر ظاهری آزار دهنده باشد لیزر بهترین روش درمانی است. امکان از بین بردن این حالت با دارو وجود ندارد. بهتره برای ارزیابی دقیقتر به پزشک مراجعه کنی

موفق

این پاسخ برایتان مفید بود؟

راه‌های ارتباط با مطب

۶ راه، هر کدام که راحت‌ترید

تلفن مطب ۰۲۱ - ۲۲۷۰ ۴۰۷۶
تماس با مطب شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه · ساعت ۱۵ تا ۱۷
نوبت‌دهی آنلاین رزرو وقت ویزیت حضوری پیام در واتساپ سؤالتان را بنویسید، پاسخ بگیرید مشاوره‌ی ناشناس و محرمانه ثبت و پرداخت آنلاین، بدون نیاز به مراجعه ویزیت مجازی با واتساپ تصویری یا صوتی؛ ثبت و پرداخت آنلاین پرسش از دکتر سؤالتان را بنویسید، پاسخ را پیامک می‌کنیم
دکتر عباس انتظاری
تماس با مطب شنبه، یکشنبه و سه‌شنبه · ساعت ۱۵ تا ۱۷