آدرس : ولیعصر بالاتر از زعفرانیه برج فردوس طبقه 2 واحد 12
02122704076
drentezari@
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    وقت بخیر
    من 21 سالمه و پدر و مادرم موهای سر کم پشتی دارند
    از 3الی 4 سال پیش موهای من شروع به ریختن کرده و جلوی سرم دوطرف خالی از مو شده و هیچ دارویی مصرف نکردم .
    آیا این ریزش مو ارثی بوده یا دلیل دیگری دارد؟
    شما چه توصیه و راه درمانی پیشنهاد میدهید ؟

    پیشاپیش مچکرم از توجه و پاسخگویی شما.
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام علی جان
      ریزش مو در مردان انواع گوناگون و علل متعددی دارد که معمولا بدون معاینه و بررسی شرایط زمینه ای نمی توان نظر دقیقی داد. در خصوص درمان نیز روش های متعددی مطرح است که همگی نیازمند صبر و حوصله و پیگیری فراوان است.
      موفق
  • تصویر کاربر حامد شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خدا قوت وعذرخواهی به دلیل مزاحمت.من امروز برای یک کاری اتفاقی سمت دهکده دیابت رفتم وقند خونم تست کردم چند ساعت بعد صبحانه 137 بود.راستش نگران شدم احتیاج هست پیگیری کنم؟.واقعا ممنون میشم اگه شما جواب بدید چون با توجه به سابقه پزشکی شما خیالم راحت میشه.ببخشید میدونم باید سوال در مورد مسایل که موضوعش هست باید باشه پوزش میخوام.خیلی ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام حامد جان
      راستش یک بار قند خون اصلا هیچ ارزش تشخیصی ندارد.
      این عدد برای قند خون بعد از صبحانه طبیعی است.
      نگران نباش. در صورتی که ریسک فاکتور (چاقی، سابقه خانوادگی مثبت) نداری نیازی به پیگیری نیست.
      موفق
  • تصویر کاربر میلاد دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید.
    بنده از حدود 7-8 سالگی دچار یک حساسیت پوستی شدید شدم .الان هم 20 سال دارم. حساسیت به چی هست هم معلوم نیست ولی خودم هوای سرد و حتی هوای معمولی و همچنین برخورد های با پوست ( نیشگون ، ضربه و ... هرچند خیلی جزئی) رو از عوامل حتمیش میدونم.خود دکتر ها هم از بچگیم که رفتیم تا حالا ندونستن که این چیه و عوامل ایجاد حساسیتش هم کدومه. ولی از وقتی که در 15 سالگی استفاده داروی فکسوفنادین رو به دستور یک متخصص در مرکز ملی آلرژیک ایران آغاز کردم ، هنگام تموم شدن تایم دارو تمام بدنم شروع به تورم و خارش و حرارت زیاد میکنه(البته قبل مصرف این دارو هم این علائم وجود داشتند.). از این دو سه سال اخیر هم هر از گاهی گلوم تورم میکنه و جلوی راه تنفسیم گرفته میشه.می خواستم بپرسم که آیا راهی برای درمان این حساسیت هست؟و اینکه کلا این چیه که من بهش گرفتار شدم. لطفا یک راهنمایی بفرمایید که حداقل درد خودمو بدونم. اگر زحمتی نیست.
    با تشکر. خداقوت
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام میلاد جان
      راستش بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد ولی ممکنه نوعی اگزمای پوستی برات مطرح باشد. در بعضی از موارداگزما در اثر فشار، حرارت (سرما یا گرما) و ... ایجاد می شود. در اینگونه موارد درمان طولانی مدت و گاهی مادام العمر نیاز است. البته بررسی های متعددی ممکن است لازم باشد
      موفق
  • تصویر کاربر حامد جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    با سلام وعرض احترام .با تشکر از حوصله وپاسخگویی شما.من مختصر بیماری ام را توضیح بدم.مدت 4 سال ریزش مو دارم .3سال فین پشیا مصرف میکنم.ریزش موهام تا نزدیک 70% متوقف شده ورویش هم دارم تقریبا 65% موهام دارم.24 ساله ومتاهل هستم.میخواستم فین پشیا را قطع کنم پیشنهاد prp یه من شد.حال سوالم این است اگر فین پشیا را قطع کنم با مزوتراپی وprp میتوانم جایگزین کنم یا خیر/یعنی موهام حفظ بشه ودیگه احتیاج به فین پشیا نداشته باشم.با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام حامد جان
      PRP و مزوتراپی فقط در موارد خاصی کمک کننده است و به هیچ عنوان اولین گام درمانی نیست
      درمان طولانی مدت خواهد بود
      ممکنه درمان های موضعی بیشتر کمک کننده باشد و عوارض کمتری داشته باشد
      موفق
  • تصویر کاربر باران جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر. خسته نباشید.
    میخواستم بپرسم درمانی برای بیماری آکانتوزیس نیگریکانس وجود دارد یا خیر؟
    این بیماری تا حدودی باعث تیرگی زیربغل من شده. چه گونه میتوان درمان کرد؟
    با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام باران جان
      آکانتوزیس نیگریکانس معمولا ناشی از عوامل زمینه ساز نظیر چاقی است و در صورت عدم کنترل یا حذف آن، بیماری نیز برطرف نخواهد شدژ
      درمان نیازمند صبر و حوصله و پیگیری فراوان است
      موفق
  • تصویر کاربر معصومه جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشي
    من دختري ٢٩ ساله هستم ٤ سال پيش ريزش مو داشتم خيلي شديد به دكتر مراجعه كردم ٦ جلسه مزو انجام دادم و جلسه اخر هم پي آر پي كردم جواب گرفتم الان دوباره موهام خيلي بدتر شده توي زندگيم مشكلاتي هم دارم و استرس هم دارم مادرم هم ريزش موي شديدي دارن در حدي كه سرشون پيداس دوباره به همون دكترم مراجعه كردم و چهار جلسه مزو كردم و قرار بود جلسه اخر رو پي ار پي كنم ايشون يه كيت سوييسي معرفي كردن قيمتش هشتصد تومنه برام گرونه فعلا دست نگه داشتم ماينوكسيديل و قرص سيستين B6 هم ميخورم موهام فرقي نكرده اصلا جلو سرم زمينه سرم خاليه اصلا هم از من ازمايش نگرفتن راهنماييم كنيد .
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام معصومه جان
      معمولا مهمترین اقدام شناسایی عوامل زمینه ساز ریزش مو در زنان است
      درمان معمولا نیازمند صبر و حوصله و پیگیری فراوان است
      مزوتراپی و PRP معمولا گام های اولیه درمانی نیست و در موارد خاصی کاربرد دارد
      موفق
  • تصویر کاربر زينب جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    باسلام آقاى دکتر من پيشونيم جوش سر سياه ميزد که رفتم دکتر وبهم يه کرم دست ساز داد وبعد که از مصرف اون گفت بايد تخليه بشه خواستم بپرسم تخليه جوش به چه صورته وهزينه هاش به چه صورته؟آيا درد دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام زینب جان
      گرچه بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد اما معمولا کرم موضعی، داروی خوراکی یا لیزر کمک کننده است
      در این مورد با پزشکت بیشتر مشورت کن
      موفق
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    من 18 ساله مدتیه جوش های چرکی برنگ قرمز و قهوه ای تاریک رو باسنم وجود داره چکار کنم از بین برن چون وقتی میشینم اذیت میشم
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام علی جان
      بهتره هرچه سریعتر برای معاینه و بررسی عوامل زمینه ساز به پزشک مراجعه کنی
      ممکنه نیاز به داروی خوراکی یا موضعی داشته باشی
      موفق
  • تصویر کاربر مهسا جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    بإسلام و خسته نباشيد خدمت اقاى دكتر من حدود ٣ساله ريزش ابرو دارم به شدت ميريزه و بعد ٢ماه هم درنمياد تمام لوسيون ها و قطره ها كرم ها ى ايرانى وخارجى هم استفاده كردم ولي هيجكدوم اثر نداشت در ضمن من مشكل هورمونى هم دارم قرص هاى ضدباردارى مصرف ميكنم آيا بعداز قطع قرص ها مشكل ابرو هام قطع ميشه؟ آيا قرص هاى ضدباردارى باعث درماتيت سبويوريك هم ميشه؟ جون ابرو هام بوسته ريزى و خارش هم داره. با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری جمعه ۲۳ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام مهسا جان
      معمولا مصرف قرص های ضد بارداری باعث درماتیت سبورئیک نمی شود
      مشکل هورمونی نیازمند یک دوره درمانی طولانی مدت، اصلاح الگوی زندگی و ... می باشد
      مشکل ابروها ممکن است ارتباطی به مسائلی که اشاره می کنی نداشته باشد.
      موفق
  • تصویر کاربر سمیرا. سه شنبه ۲۰ آبان ۹۳( 4 سال پیش) مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر عزیز. خسته نباشید.
    26 ساله هستم و ناحیه زیربغلم تیرگی تقریبا زیادی داره. تا کنون کرم های زیادی برای برطرف کردن تیرگی زیربغل استفاده کردم که تاثیری نداشتن. به فکر لیزر افتادم که تیرگی زیربغلمو کمتر کنه. اما میخواستم بپرسم که لیزر برای رفع تیرگی زیربغل موثر هست یا خیر؟ و اینکه لیزر کیوسوییچ تیرگی زیربغلُ کمتر میکنه؟ و در آخر اینکه کدام لیزر برای رفع تیرگی زیربغل مناسب میباشد؟
    پیشاپیش ممنون از راهنمایی شما.
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری سه شنبه ۲۰ آبان ۹۳( 4 سال پیش)
      سلام سمیرا جان
      بهتره معاینه بشی.
      در بسیار از موارد با درمان دارویی و لیزر اوضاع بهتر خواهد شد اما در بعضی از موارد ممکن است حتی با لیزر قابل درمان نباشد
      لیزرهای کیوسوئیچ نیز ممکن است کاربرد داشته باشد
      موفق
درحال دریافت اطلاعات

 

 

از بین بردن چین و چروک پیشانی
آنژیوگرافی
تنگی مجرای ادراری
جوانسازی پوست
متخصص ارتوپد
رژیم لاغری
اتوماسیون مالی تحت وب
درمان واریس
درمان پروستات
لیزر موهای زائد
درمان زگیل تناسلی
درمان فشار خون
درمان زگیل تناسلی زنان
ناباروری
مرکز پزشکی هسته ای
اصلاح طرخ لبخند